HTML

Nem én voltam.

szubjektív útikönyv az objektivitáshoz.

Friss topikok

Ide ológia?

2012.03.27. 01:58 firka-river

Nem is tudom.Már annyi de annyi hülyeséget bepötyögtem.(2 ujjal újítok)D):(újjítok:egyszóval?)Vagyis csak folyik belőlem a hülyeség,persze valahol van ennek valami értelme.Megnyugtatom magam.Megtettem a magamét felkiáltásokkal nyugodtan ledőlhetek a mások ágyára.NA mi?Hát igen ha annyit is érek... akkor nem sokat.Vagy egyenesen semmit.És milyen jó is ez!Mosolyogva írom.Ezt!Mert sajna mások sorsa kezd egyre jobban érdekelni,és már nem annyira mosolygok.Mert másokat+a saját sorsuk érdekel leginkább.Én ezt értem és elfogadom,de nem nagyon kedvelem.Persze ezt mint privit. nyugodtan ideírhatom.Talán.Még.A más sorsok+kiülnek az arcokra. hihetetlenül kell koncentrálnom,hogy én is ugyanolyan szenvedőnek lát-szakáll.Általában sikerül.Néha találkozom emberekkel akik nagyon csodálkoznak,de ha elkerülöm a szemkontaktust akkor minden ok.Vagy semmi sem ok.Attól függ mit akarok!!Én!!És nagyon óvatosan akarok bármit is manapság.Legfőképpen a napi tető+kaja amit személyes szükségletre.A többi megy szanaszét!Neked is!!D:)MINDEN JÓT!!

DE de de  ide azt a lógiát ma nem hiszem,hogy...majd talán holnap.A loggián.

Kicsit sűrűsödnie kell még vagy leülepednie,nem is tudom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr254342503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása