HTML

Már + int

2012.09.08. 17:56 firka-river

Üdv.Bp.!

Elméletileg most le szerettem volna írni azokat a sikamlós és kissé tán közhelyes dolgokat amik velem megestek.Gyakorlatilag azt hiszem nem kell leírnom.Elég ha elárulom,hogy egy igazi magyar Bt. volt a munkaadóm(Mr Kapzsi & Dr. Éhes). Vezető voltam egy vezethetetlen helyen, mindezt legalább feketén és 253 ft-os órabérrel.(Elméletileg ugyan nem ennyi,de nagyjából így jön ki ,óra/fizu alapon). Az ok amiért már nem vagyok ott? Azok sem vészesek csak...,Na jó! ki nem állhatom a magát über szuperokosnak gondoló csalásból + kétes ügyletekből egzisztenciát építő barmokat.Ha + mindezt egy nagyon különleges + jellemvonásként is értékelnem kell akkor általában köpni szoktam.Ehhez a rendezett menedzsmenthez jön hozzá a már megszokott hazai mentalitás:lelkem IS a vállalatot illeti meg!!Konkrétan?Hogyan nézzek ki!mit vegyek fel!Mosolyogjak!!Elismerem vannak munkahelyek ahol ezen tulajdonságok meghatározóak lehetnek.Ez nem az volt!!

Pozitívumok?
Tulajdonképpen valamicske szakmai munkát mégis csak végeztem,és szépen le is barnultam.Kicsi üröm,hogy a megszokott módon, erről semmilyen papírosokat nem tudok egy papíralapú társadalom arcába tologatni.Azt asszem ennyi.Baja?HÁÁT???VAN BAJA!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr364763282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása