HTML

Nem én voltam.

szubjektív útikönyv az objektivitáshoz.

Friss topikok

el-nézés

2012.09.25. 10:24 firka-river

Nem kicsit kiakadtam.Ezért nem szerettem a honfitársaim.Most már jobb,nekem.Te +le vagy ...

-  ??

-Igyekszem alkalmazkodni.a helyi viszonyokhoz.D:)

De most már tényleg mindegy.Inkább írok egy kicsit a gazdaságról+a politikáról(tika -tika -politika,ott terem a magyar bika?)

Szóval a hazai gazdaság élénkítése:Szépen hangzik,Csak a hazai gazdaság sikeres tagjai a kevésbé sikeresek kifosztásából élnek.vagy a tájékozatlanságot és a nyelvtudás hiányát kihasználva ingyenes dolgokat eladnak.ÉÉS nálunk ezt hívják kereskedelemnek+szolgáltatásnak. Bazd meg!!Vannak furcsa szavak amiket sajna itt nem ismernek:hozzáadott érték? Tipkus példa:kerestem albérletet,közvetítőn keresztül.Sokezer pénzért címlistákat akart a kezembe nyomni.Mondtam neki kedvesen: -gyere menjünk és lejárjuk!Na,látni kellett volna az arcát!!Hát ő nem ér rá,itt kell ülnie a telefon mellett!És meg mertem kérdezni,hogy akkor mi a szolgáltatás?Én is össze tudok ollózni nem létező&nem aktuális címekből 20-at ezrekért!Nem gond,kiröhögtem azt' otthagytam!A gond a 25. után kezdett megjelenni!Van másik?van más?+ Brókernet:Egy hazájában is szar rendszer magyar adoptációja.Tipikusan magyarítva(aki ténylegesen dolgozik a tényleges bevétel tizedét kapja)cserébe semmit nem kap ingyen az agymosáson kívül.Mer' az jár!És ez a nagy sikersztori amiből milliárdosok születnek?Tudod:élni és élni hagyni!!??

De igazán?

"Csak a szívem,a szívem olyan nehéz!"Ezért nagyon ne szívd mellre!Igyekszem itt is megideologizálni miért,és hátha így talán könnyebb!Nekem!Mert szeretem ezt az országocskát!DE ÉHEN NEM HALOK!!!(amúgy sem tudok!D:))És mindig mindent megkaptam,és már nem magam miatt csinálom(jó régen nem)És most világosan érzem,hogy onnan ahová megyek sokkal-sokkal többet tudok tenni értetek mint innen.Sajna!A gazdaságról + annyit,hogy ha nem parázzátok szét az agyatokat és tényleg arra használjátok a pénzeteket amire való(eszköz,amivel eléred a céljaidat,növeled a komfortzónádat...)akkor majd élénkül!Amíg a csapból is a válság duma folyik addig esélytelen.A válság+ pénzügyi!CSAK!!Vagyis a virtuális térben létező virtuális eszközök nem találják a helyüket.Szeretnének növekedni ,de nem tudják hol tehetik ezt meg.Én tudom!De a hozamok ott jóval kisebbek.Ezért nem is mennek oda ezek a virtuális izék.+Nem is tudnak!Átjárás a világok között csak keveseknek adatik.Nekik nem!!Most erre jöttek rá!Ez a válság!!A nem létezőből nem lehet létezőt csinálni!Ahhoz kell egy Istenke!És szerintem neki sem megy az univerzum törvényeivel dacolva.Én + csak ülök itt a véletlenek közepén és csodának hívom őket.pl:0 pénzem volt 5 napja!De most kell!és hopp!!lett!!Igaz nem túl sok,de van akinek ez 2 havi fizetése!!Nekem még nem elég de van még 10 órám!!D:)És "már csak kicsi hiányzik"!!

Kellene még a német csodáról is írnom:Tömör leszek jó?Kínában 3 rizsszemért előállított alkatrészekből(amik koppintottak),a görög flotta elhozza 5 rizsszemért,a kelet európaiak 3-4 rizsszemért összeszerelik.Majd a lehető legdrágábban eladják a világ legfejlettebb részein.Ez a német gazdaság!Mindennek az alapja a marshall segély és a hozzá hasonló injekciók.(honnan is?)Az így keletkezett jövedelem+ megy vissza kölcsön formájában ,vagy nekünk,vagy a görögöknek.De szép ugye?A legszebb az,hogy ezt a kölcsönt már a saját kormányod hajtja be rajtad,adók+ilyesmi formájában.Persze ezt nem lehet kitárgyalni.Ha ehhez hozzáveszed a bankrendszer felépítését egész világos minden.elég,ha megnézed hol alszik a pénzed nemzetközi szinten.

Politikusok:Orbán,Lázár,Collár?Vajon hol találkozol ilyen nevekkel?És vajon hol élnek még mindig a törzsi-családi kötelékek a legerősebben?És vajon miért?És vajon nekik miért nem csökken a reálbérük?És ...És ne érts félre,nekem nem az etnikummal van bajom.Csak így sokkal érthetőbb minden.Valószínű,hogy ha az én őseim is  szekér karavánokon éltek volna 100 éve én is ilyen lennék.Vagy nem!D:)Ez a sok i+y is elég fura amit mostanában a közéleti közleményekben hallok.Biztos?Valaki nézze már +!!"Névhámosok??"Sok-sok kigubancolni való van még itten!de majd csak tisztul a kép!

Azt most + megyek!Remélem még írok ide .Addig is:sok sikert és áldás békesség+vidám napok ,+mosolygós hajnalok,+én csak egy kis kavics vagyok.Amit a tóba dobtatok.D:)

Amúgy ne aggódj!!Megkapsz mindent!!Majd,ha eljön az ideje!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr314800148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása