HTML

Nem én voltam.

szubjektív útikönyv az objektivitáshoz.

Friss topikok

mese 2.012 béta

2012.09.23. 17:23 firka-river

Úgy gondolom itt az ideje modernizálni a népmeséinket.Tekintettel a változó világra,illetve a globális válság nyújtotta kihívásokra.Kezdjük is:

Hol volt,hol nem volt.Frappáns kezdés,bár többek szerint kicsit sablonos,elavult ,esetleg korszerűtlen.Ma itt egy mesélő -mereven ragaszkodva a realista rendszerszemlélethez,na meg a valósághű ábrázolásához-kénytelen elhagyni a mondat első felét.Tehát ma egy meskete így kezdődik:Nem volt!!És ami nem volt?Azt hiszem  feszültség az volt,szemben az áramerősséggel ami amper.Amúgy ilyen hülye fogalmak nem voltak itt sosem : esélyegyenlőség,jogbiztonság,demokrácia.De vitatkozok is már magammal(helyetted). Jogbiztonság az van! Um.:biztos,hogy engem minden kis f@szságért nagyon komolyan megbüntetnek,míg másokat biztos,hogy nem.

Ezt a témát ki is veséztük.Járhat szegény a dialízis központba.Bár én nem voltam arrafelé ,de kíváncsi lennék,hogy  működik ma a nagy eü átszervezések után?várólista?reklámszatyor ?Egy tekercs papír minden kedves betegnek  a miniszter dedikált fényképével?Na mindegy!Most olvasom,hogy a bankok befejezik az önkormányzati hitelkihelyezést.De jó!Szerintem +el sem kellett volna kezdeni!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr464767940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása