HTML

óóó pali pali. blúúúúúúú o pali blúúú

2012.03.31. 00:02 firka-river

Na ettől szerettelek volna, finoman szólva, megkímélni te szegény tornász legény.Lehet,hogy sokkal erősebben kellett volna és trágárabban és ilyesmi.De te döntöttél!mint most is!Sok sikert a továbbiakhoz!

Holnap utazom!4D:)Imádok utazni,egyenlőre csak szétnézek+beszélgetek,de lehet jövő héttől már nem tudok veletek így.Mert ahová megyek ott nincs net.kicsit vacila ugyan mert itt sokkal többet tudnék tenni ,sőt továbbmegyek, politikai pályára állhatok ha maradok( vagy akarok),de végül is döntöttem és elvonulok innen.Közben megnéztem egy filmet a vízplazmáról, érdekes.Az is,hogy hirtelen Arábiába járkálunk + atomkonferenciákra +ilyesmi.

Ja és megnéztem a kapuütőt a tv-ben.Teccik!!Végre kezd kereszténydemokrataként viselkedni a keresztény-demokrata.Kár,hogy én nem vagyok az...Vagy igen?végül is, mit számít?"Vagyok a ki vagyok!"D:)

Munkahelyek terén + tobzódom a lehetőségekben!Mondtam,hogy kicsit magammal kell törődnöm!"Csak kérned kell és megadatik"!!??

Lehet jövőre én leszek a télapó?(majd adok elérhetőséget! D:))

Elmesél:elmentem egy hirdetésre,felvettek,tanfolyam közben az ebédszünetben vettem egy joghurtot(áfonyás házi!!mmmm!!! pedig nem rajongok érte,de ebbe beleszerettem) kanál nuku.Elmentem kanalat keresni és ahol találtam éppen felvételi.ha már ott vagyok    ( mint polihisztor), beugrottam, és felvennének.Véletlen persze.A hangok is mondták a lelkemben.Vagy nem is tudom hol.De nem is hangok csak érzések,vagy valami izé.remélem egyszer majd megérted.Ami biztos?Hogy ez nem Isten!De isteni!!D:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr914351230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása