HTML

Nem én voltam.

szubjektív útikönyv az objektivitáshoz.

Friss topikok

Mostanában

2012.03.20. 14:33 firka-river

ja,ja.Mostanában több minden történik több mindenfelé.Olyan kis igazi magyaros mindenféle dolgok.Közös bennük a teljes átéléssel előadott- olyan kis igazi magyaros- szájtépés.Mert lássuk kristálytisztán, ezek a nagy-nagy közélet tisztogatások eddig mindig megakadtak ezen a fontos fronton.Francos franc!!Ha az okokról próbálok elmélkedni óhatatlanul felvetődik a Hazai titkos társasságok alapító okirataiban előkelő helyen álló mondat:"Márpedig jogtalanul megszerzett javakat vissza nem adunk!"Ma illő áhítattal hozzátehetjük:"Isten engem úgy segéljen!"engem-Mostanában EZ az igazán hangsúlyos.A más politikai nézeteket vallókra természetesen ez sem vonatkozik.Nekik igenis kutya kötelességük lemondani mindenről!És láss csodát, nem teszik,na nem mintha nem tennék + önként az országért.Megtennék ők!Csak él bennük az a sanda-és lássuk be nem teljesen alaptalan-gyanú miszerint a visszaadott vagyonelemek nem a haza és haladás szellemében kerülnének felhasználásra.Ezért nem adják.A másik apró problémát én abban látom,hogy mint oly sokan írni merészelték(el is hallgattak)egyszerűen nincsenek definiálva a fogalmak és a célok.Konkrétabban?Ma mindenki a demokráciát védelmezi,de mi is ez?(az?)Még konkrétabban én pl. nagyon lelkes lennék ha kitalálná valaki, hogy ugyan már vegyük át a kanadai átlátható és működő rendszert.Mondjuk a közpénzek pántlikázását.Vagy akármit akárhonnan ami legalább ilyen szinten követhetővé teszi az adóforintokat.De mint már írtam előbb azt kellene kitalálni közösen mi is az a demokrácia.Ha ez megvan akkor azt kellene kitalálni,hogy mi milyet is szeretnénk a már meglévő modellek közül,esetleg csinálunk egy új kollekciót?Valaki elég szépen írt a természettudományok dobozrendszeréről.Nos ezt a matrijóska babaszerű képződményt nyugodtan tessék átültetni a bölcsészet, a jog és a politikatudomány világába.Érzem én, hogy történnek próbálkozások de ez kevés.Valahogy a köz véleménykutatók elsiklanak ezek felett a dolgok felett.Megkérdezik a fizetésem,megkérdezik a nadrágméretem de azt hogy mit jelent számomra a demokrácia még soha senki nem kérdezte.mint ahogy nem kérdezik azt sem,hogy mitől érezném igazán hazámnak ezt a szép kis országocskát.Vagy mit jelent nekem az igazságosság,a belátás,a könyörület a nagylelkűség,Mitől tartok egy államférfit igazán nagy formátumúnak.Hogyan képzelném el a gyerekeim jövőjét?ÉÉÉÉS ami a leglényegesebb:MIT TENNÉK EZÉRT!!!Nekem speciel elég érdekes természetem van.Ennek a csodabogárságnak az egyik jellemző vonása,hogy nem fogadok el tekintélyelvű vezetést magam fölött.Ha valaki meggyőz arról,hogy nálam bölcsebb, tapasztaltabb,okosabb és erkölcsileg is hasonló magasságokban szárnyal  akkor szó nélkül leülök mellé, mint padavan.mert tanulni nem szégyen és senki sem tudhat mindent!D:)De ha ezt nekem 800 millából magyarázzák erre kiképzett agymosók?Háát???Az olyan fura!Igaz jobban belegondolva nem is fura!tök evidens,hogy a hiteltelenek seregének muszáj ilyenekkel foglalkozni.Na lezárom ezt a kitérőt.(Mint a szárnyvonalakat D:))Szóval szerintem először parlamentárisan meg kellene egyeznünk bizonyos alapvető értékekben.Hogy ezekben már megegyeztünk?Háát??Nem igen látszik!!Aztán tisztázni kellene néhány alapfogalom konkrét jelentéstartalmát.Aztán eldönteni merre is megyünk!!Majd mennni!!!Úgy igazán, lépésekkel, nem szájjal.Mert ez a káosz amiben most élek nem nagyon dob fel.Igaz engem személy szerint nem érint különösebben,csak látom az út végét.És az nem a nagy-nagy beharangozott boldogság + jólét +ilyesmi.Hanem a mérhetetlen sötétség és butaság, nyakon öntve a korlátoltság és az önzés finom mártásával.Mindezt a nyomor legsötétebb poklában, külön figyelve a földrajzi elhelyezkedés nyújtotta tradíciókra .Nem tudom mostanában készített e valaki felmérést a lakosság átlagos műveltségéről.bevallom én sem csak beszélgetek emberekkel és lesújtó a felismerés.Nem a véleményem!!Csak a felismerés!!Én szeretem ezeket az embereket és nincsenek előítéleteim velük szemben,sőt, biztos vagyok benne,hogy rengeteg dolgot nálam sokkal jobban tudnak.(társadalmi beilleszkedés pl.)de nagyon butuskák és még nem is ez a legnagyobb baj!A bajok lényegét abban látom,hogy meg sem próbálnak ezen változtatni.Szinte kivétel nélkül mindenki meg van győződve a maga szupermenségéről.Ha ne adj isten szembesíted az ellenkezőjével, akkor agresszióval válaszol.És itt az igazi probléma az elfojtások tömege kézen fogva a torz szuperegóval+a korlátoltsággal vegyes barbarizmussal.Ezt pedig csak gazdasági lépésekkel felszámolni lehetetlen.Itt még mindig valami elfajzott poszt szoci ideológiák élnek a mélyben.Furcsa szemlélni ezt a világot.Főleg ha más világokat is szemlélsz.Ha ehhez hozzáadod a spiritualitást nagyon ufó feelingel éldegélsz itten.Ez persze eddig nem volt ilyen probléma,de most valahogy érzik a másságot mások is és egyre kényelmetlenebbül érzik magukat mellettem.Én + ezt érzem és én is egyre kényelmetlenebbül érzem magam,mert nem akarok kényelmetlenséget okozni senkinek.D:)Szóval nem egyszerű ez!De vigasztaljon,hogy elkezdtem tanítani:reklámpszichológiát!!!D:)Kocsmai kiscsoportban!XD:)Persze keveseket érdekel de érdeklődők azért akadnak+ÉS EZ NAGYON NAGYON POZITÍV!!

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr94328245

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A demokrácia alkonya 2012.03.23. 08:49:45

Kedves Naplóm!Második bejegyzésemben törlesztenem kell egy tartozást: leírom az elmúlt évek történetét. Arról, hogyan ért véget Magyarországon a demokratikus Köztársaság és vette át a hatalmat Orbán diktatúrája.1990-ben kezdődött. Véget ért egy álom, m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása