HTML

Nem én voltam.

szubjektív útikönyv az objektivitáshoz.

Friss topikok

is.

2012.09.23. 17:23 firka-river

Úgy mellékesen elmegyek innen.végső elkeseredésemben leírhatnám én is minden szép és jó tulajdonságát ennek a népnek nevezett izének itt,de nem teszem.Mert annyira izé inkább mint nép,hogy úgysem fogná fel.talán azt hogy beteg?ÁÁáá még ezt sem.Muttyogjatok csak a saját kis mocsaraitokban.evezgessetek a gyorsnaszáddal,ha már benzinre nem telik.na +a hínár  mindent elborít.Bornírt mi?Sajna kicsit megelőztem a korom.és sajna már nem kívánom átadni és megtanítani sem.Itt nem !!Minek? Hogy újabb milliókhoz segítsek másokat?Akiknek sem ötleteik sem szervező tehetségük nincs.Igaz pénzük van de azt meg dugja fel magának mindenki igény szerinti testnyílásába.De már nem tudom szeretni az embereket!Nem tudom szeretni azt az embert(?)aki buzinak néz azért mert szeretem a színeket(a ruhámon is!). Azt a keletről ideszabadult barmot aki képes leköpni azért mert zakót hordok,+azt a másik barmot akit úgy kell berugdosni a villamosajtóból az üres kocsiba.Aki csomagolás nélkül adja a krinolint a boltban és még neki áll feljebb,ha nem veszem el.és nem szeretem azt a munkaadót sem aki elfelejt bejelenti,vagy 1-2 hónap múlva kedvesen felhív a 24 éves luxusprosti kinézetű hr-es,és még neki áll feljebb amikor méltóztatom közölni a tényállást:sajnos (elnézést,elnézést)vettem magamnak a bátorságot és nem döglöttem éhen a nagy várakozásban,hogy egy csodálatos cég igen szarul fizetett alkalmazottja legyek.Ezek a kedves hr-es hölgyek amúgy is nagy kedvenceim:mármint szívesen bújok(-nék) velük ágyba.DE nagyon erős az a tévképzetem,hogy tökéletesen alkalmatlanok a munkakörük ellátására.Mint oly sokan kis hazánkban!Hol lenne a helyük?!-5 évig valaki mellett akitől talán sikerülne emberismeretet tanulni.(nem alatta!!mellette!!)

És még mindig a lányok:Imádom a tizen vége huszon eleje korosztályt.NÉZNI!!DE már bocs had döntsem el én kit cipelek haza,és ha ez nem te vagy azt hiszem nem túl gáláns a haverjaidat rám uszítani,hogy majd agyonvernek+úgyis egy buzi vagyok+...        ------MI VAN???                                                                           És igenis engem feszélyez az élénken figyelő mellbimbód az asztal felett.És hidd el,megnézlek, csak ez sokakat zavar ezért úgy teszem,hogy ne zavarjon.(tapintat?)EZT megtanultam a NY-i metróban,vagy a francia városokban.Tudom te nem,de ezért gyűlölni?És igen, én vallom,hogy nem a ruha teszi az embert.Így is nézek ki!És igen én a hajléktalan külsőmmel is.DE ezért?Ezt úgy hívják sárm.Neked öltönyben sincs?Szar ügy,de tanulható.(mint minden ebben az életben)és ezért?Színház az egész világ!nekem millió szövegkönyvem van,millió szerepben bizonyítottam!Neked nincs?Kérd el!odaadom bármelyiket,ingyen!Csak tudod a szerepeket tanulni kell!És ti nagyon-nagyon lusták lettetek az utóbbi 5-10 évben!

Ps:

A sárm…és a jelentése szerintünk:  

- amikor a kissé konzervatív dúsgazdag anyuka nagybundában, tűsarkú csizmában, két gyerekkel, a Fashion Streeten visszanézve mosolyog óvatosan, alig észrevehetően ránk, és a fejében az fut végig, milyen jó is lett volna, egy ilyen férfi mellet ébredni az elmúlt 15 évben. ….. (héééé és mi van a következő 15-tel?) Lehet, hogy azt a 100 misit is feláldozta volna, amit a 30 évvel idősebb férje ráköltött az elmúlt 15 évben.… …igen nem tévedünk nagyot, ha sármosnak hisszük magunkat ezek után…  

- amikor a rettenthetetlen, könyörtelen, mogorva hatósági ellenőr NŐ, vagy a „hősünk” életvitele miatt, kihallgató tiszt hadnagyNŐ, a mi FÉRFINKKEL való találkozáskor furcsa bizsergést érez a gyomrában, majd az egész lényében és egy pillanat alatt törékeny nővé változik….gyanús….ez itt ismét, a jó öreg mámorító sárm….  

- …az utcán hangosan vihorászó tizenéves fruskák (szigorúan17 év fölött!) hirtelen elcsendesednek, áldottjó kislánnyá változnak, majd halkan összesúgnak: húúúúúú láttad ezt a pasit?...na ez mi? Igen szerintünk is sárm, sárm és sárm?  

- Amikor a plaza cica intelligensnek akar látszani előtte, amikor a „kurva” álomnővé változik, amikor a konzervatív jókislány vadmacska bőrbe bújik miatta, amikor a pultos lány 4 cent helyett 6-ot tölt a whiskyből…micsoda átváltozások…mitől? talán jelen van a sárm? Igen egészen biztosan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr54797767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása