HTML

Nem én voltam.

szubjektív útikönyv az objektivitáshoz.

Friss topikok

bea clumpa

2012.08.20. 14:46 firka-river

Kezdek elkenődni.Vagyis egyre gyakrabban érzem,hogy ez a kis csoport tényleg genetikusan alattvaló,sunyi,primitív és hihetetlenül tapló(én is!!!D:).A többi hasonlóan jó tulajdonságát már le sem merem írni.De attól még vannak számosan.Ezzel nincs is gond.Elfogadjuk.Csakhogy nekem itt ezeknek a sunyi taplóknak az életét kell jobbá tennem.Megpróbálom,próbálom...,de nem nagyon megy.Ilyenkor megnézem a megrendelőlapot.Hátha elnéztem valamit.És nem.Kár!Tudtam,hogy nem könnyű.Hogyan is lehetne.mindent másoknak,másokért.Szóval most szerintem nem vagyok magyarok között.Egy nyelvet beszélünk,de a viselkedésbeli különbségek egyértelműek.Így utólag+ valaki helyében ezeket a kedves népeket nem letelepítettem volna hanem szépen visszaküldöm a besenyők közé.A kicsiket is+a nagyokat is.természetesen kivételek biztos vannak.Természetellenesen nem találkozom eggyel sem.de elméletileg vannak.ez pozitív.sajna csak ez.itten elterjedtek az apolitikus nézetek.(a banán alakú föld tézissel együtt)Nagyon nehéz így elmagyarázni miért kell mégis.Miért?mert egyre inkább a gazdasági hatalom kiszolgálójává válik.Sokak befizetéséből sokat kivesznek kevesek .és ez a trend globál.Ha túl sokat vesznek ki akkor jön a válság.most ezt éljük.A kivett összegek+szépen gyarapodnak a válságban,mert igazából mindegy merre mozdul a nasdaq,a lényeg a mozgáson van.vagy a nyomott árakon.

Működőtőke bevonzás?Hm.A pénz mai fedezete a munka,(CSAK!!)most akkor mit is vonzunk?Rabszolgatartókat?de nem is ragozom a témát.a lényeg az,hogy már megint depis vagyok.és nem sok pozitív érzés lobog keblemben a honfitársaim iránt.Kivéve természetesen a törvényhozásunkat.Őket egyenesen ÚÚÚTálom.Vaskalapos okoskodó faszkalapok.Egytől egyig.Mostantól minden erőmmel azon leszek, nehogy kimaradjanak az általuk beharangozott "nemzeti felemelkedésből".Ehhez már megvettem a köteleket.Most keresem a fákat.Azt hiszem a zalai őstölgyes idillikus környezetében fekvő faágakra felhúzható az egész apparátus.Most már csak arról szeretnék népszavazást hogy melyik testrészre kössem a csomót.

+Lassan indítom a ne menj el  szavazni kampányt!ha+ összejön? akkor 3 szavazattal is lehet valaki képviselő.ez már maga ginisz rekord.egy egész parlamenthez+elég lesz a rokonokat mozgóurnáztatni.más amúgy sem regisztrál időben!!ÓÓ szép új világ de kis lol is vagy a szociológus nagykun alatt.Amúgy+ a személyes szabadság olyan fokára léptünk amikor már nem megfelelő ez a társadalom modell, sem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr754684213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása