HTML

Nem én voltam.

szubjektív útikönyv az objektivitáshoz.

Friss topikok

lapszem le.Picimke felhő?nem baj, majd egyszer ő is felnő!

2012.09.17. 11:36 firka-river

Nagyon néha,valami lé ha néha lecsúszik a torkán, és úgy repít magával ,mint a pocakosodó orbán. Orrban a vigasz?Borban a vigasz?Orbán a vigasz?

.-kezdetnek,nem is rossz!-mondta oriza triznyák.De most ha megbocsátasz Csát,mennem kell ellenőrizni a szüretelő közmunkásokat a családi birtokon.Ez a legfontosabb!!Kard és kasza!!A was és acél országában.(kapuváron:avas ország)Ahol bizony nem kapsz már buzát.Mer az nincs!TI Gazoltatnak mindenhol!?De jó!!Kéretik ennek megvizsgálni a gazdasági folyományait!Irományilag!Kicsi idő,kicsi vegzálás,kisi erőszak,kicsi állam,kicsi ricsi.Az állam amúgy is egy erő-szakszervezet.Képvisel is mindenhol!És milyen jól!!Csak ámulok és bámulok!Földbe gyökeredzik a lábam,mint a jó magyar egyetemistáknak.Szeretni is fogja a hazát!!ha meg nem?NeszTEK!!Komoly katonai bravúr egy jedi elfogása!Robotok nélkül!!Nem volt ott egy árva fürkész-droid sem!!Közben azon agyalok miért nem érnek el telefonon a haverok +mitől kattog és zúg a szél, néha- igaz- valaki más is beszél."jelentem semmi"-hHmm !!nem semmi!!"

Közben megtudtam,hogy progresszív vagyok!Remélem elmlik!?

De képtelen képregény figura fonák álma egy szoba.Baloldalra fordulnék a kényelmes kis kuckómban és progresszív zenét hallgatnék.Igaz csak halkan(ne sértsünk másokat!)Mert még a végén meg rámszólnak : S-HARAP!!Szóltak többen is ,nincs neked ilyen ambíciód. és hülye is vagy: ingyen közmunka?Lelki szemétszedés?Öni gazolás? Győzzön a jobbik??Önigazoltatás?"jelentem az xy.hó 12.-én közúti ellenőrzés alá vont jobbik felemnél az intézkedés folyamán különös esemény nem történt.Szebbik felem megtagadta az iratok átadását ezért helyszíni bírság megfizetésére köteleztem. kelt...S.K...."Iktatva a poszt szkriptusban?Áldott legyen a neve?Tojás áldotta?4 kakukk-tojásbóól?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr204782715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása