HTML

nem is

2012.03.13. 22:19 firka-river

Nem is tudom miről írogatok.Látom írogatnak mások is,elég jó témaválasztással.Féltem őket,mert nagyon kemény pénzekről van szó és itt semmi sem drága.Egy emberke élete + még annyira sem.Úgyis felesleg van belőle,mármint úúgy   munkaerőpiaci lag.Ez a szó a leg át LAG os AB an használható a jelen helyzetre   amúúgy.Mármint ami kis hazámat illeti. Kockafejűként csak ennyit mondhatnék erre az egész mai magyar valóságra:

LAG!!

SZÓ-val lagolunk,én úgy érzem, sok-sok éve valahol valami lefagyott.De persze ez megint csak nem lényeg.Most -csak puszta kíváncsiságból-utánanéztem a pókeres jelentésnek is.Szintén nagyon idevágó.Hiába na(!) ezek a fránya megérzések!D:)Hogy mire alapozom ezt filozófiai lag?Semmire persze,dee érdekes azon elmerengeni,hogy mostanában beszélgetve azon egyedek akik vállalkoznak vállalkozóvá válni  már nem huf alapú bevételeket vizionálnak.És ami még fontos lehet: nem is itt szeretnék ezt megtenni.Köszi politika!!Hogy mit szeretnének itt?Néha majd esetleg pihengetni,csajozni,etc.Hogy mit nem ?Adót,tb-t fizetni.Köszi, megint csak!TE LAG!!UM: va-lag.D:)Esetlegecske megemlíthetem,hogy elmentem egy felvételi elbeszélgetésre.Kb. 50-en voltunk 3 állásra és még csak nem is a csúcs tutti volt.Egy semmi kis lag.(Fizikai-lag igen megterhelő)igaz ami igaz, erősen kilógtam a jelentkezők közül(kilagoltam?).Na és hát a pendrájvos életrajzom sem okozott osztatlan sikert.igaz ami igaz a vezetés sem egy nobel díjasok csapata.De nagyon meggyőzően magyarázta nekem a kedves leendő vezető,hogy itt azért elnézőbb a köjál mert nagyon tiszta a hely.Hmmm?Most erre mit mondjon egy sokat látott jómadár?Persze,persze!!Vagy te nem ezt mondtad volna?Igaz én sem,de olyan közel volt a Duna és úgy dde úgy elandalodtam ,hogy csak na!De akik ott voltak azok is mennének már innen.Bárhová!!És ez engem méllyen érint, annyira hogy két lly a mély és eltapostam a szemem sarkában nyíló ibolyákat is, csak úgy, TAVASZI_LAG.Sajna ettől a szemem nem lett kék azt mára ennyi- a ssszem- elég.Mer' szomorú vagyok (szeretnék segíteni ezeken az emberkéken(is)).De nem tudok,(úgy)sajna én is csak egy lag vagyok.(nem át-lag)(amúgy )

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr174315171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása