HTML

morc vagyok

2012.06.10. 14:24 firka-river

 A nagy válság margójára:

Ez a fránya piac+a verseny csak nem akarja elhozni azt a fránya Kánaánt.Pedig!!A vállalatok profitjai meredeken nőnek.Sőőt, néhol rekordokat döntenek.A bérek +nem nőnek olyan meredeken.Az állam nevű izék +világszerte gondban vannak.Pénztelenül.Ha az anyagmegmaradás törvényeit kissé kreatívabban alkalmazzuk akkor a fenti folyamatokból is tisztán látható,hogy az a profit nevű izé csak-csak leledzik valahol.Hogy hol?Szerintem ezt minden kedves érdekelt nagyon jól látja.CSAK,sajna ezen érdekeltek mint tulajdonosok , igazgatósági tagok,részvényesek+egyebek,abban érdekeltek,hogy a kiadások + ,-engem a kisembert- is élénken érdekeljenek.Így érdekelté vagyok téve.Igaz ez a legtöbbünket nem érdekli.Sőőt,nem is érdekelhet,hiszen a törvények és a nagy okos állam(max:1000fő)eldöntik helyettem az életem.és itt van ez a verseny dolog is.Rizsa!Sokkal okosabbak vagyunk!Ezért nagyon nehéz elfogadnom,hogy a társadalmamat egy olyan eszme irányítja ami a papucsállatkák társadalmában is ugyanolyan fontos.FOS!!KAPJÁTOK BE!! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr194576782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása