HTML

cogito

2012.03.24. 12:33 firka-river

Közben szereztem melót,nem egy nagy vasz isz dasz,de nekem megfelel.És ,ami a lényeg,  bevételekhez juttat.Elméletileg!!Gyakorlatilag most kiderül,hogy az a nagy erőszakszervezet,ezen a kicsi földterületen,mennyit óhajt a 15 év társadalmon kívüliségért behajtani,levonni.És ha még méltóztatik esetlegesen élve is hagyni akkor jó.Ha nem méltóztatik?Akkor a kiemelkedően szerény személyem kiemelkedő intelligenciája és kreativitása ismét megmutatkozhat.Mert be kell vallanom, fizetni az nem fogok.Miért?Egyszerűen nincs miért!Semmit nem veszek igénybe abból a nagy jóléti csomagból ami  elméleti alapokon nyugvó fixa idea.Amit mégis?Azt + kiszámlázzák a piacici alapon működő izék.Ha kicsit menedzseresebben nézem akkor már bőven túlfizettem.

De demokráciákról gondolkozom.Elméletileg ugye ez itt képviseleti demokrácia,ahol minden kedves és jóravaló párt ideológiákat gyárt nekem.Én+ eldöntöm, tökre demokratikusan és szabadon,hogy melyik elképzelés felel + az életvezetési tanácsadóm által megálmodott szituációknak.Elballagok szavazni,majd örülök ha bejön.Jobb lesz az életem,kevesebb az adóm,teóriáimat immár globál szinten is neves szervezet képviseli.Ez lenne a modell.Embereknek nem sok nyoma van.De mivel sokan annak hisszük magunkat, kénytelen-kelletlen, kellettek bele.És hopp,máris megszűnik hitelesnek,működőnek lenni,ez nem egy nagy problem, amúgy,csak ami igazán bosszantó az a felelősség teljes hiánya.És elvárják tőlem,hogy mindent megtegyek e gyönyörű szarkupacért.Ráadásul pusztán azért mert aput nem m'bongónak,anyut +nem pavracsatinak hívják.Sőőt ezt kellene propagálnom széles e földtekén mint a létező legjobb és legigazságosabb szisztémát.Én+erre csak azt mondom, lófa...Ez jelenleg így messze nem arról szól amiről kellene.Azt mondják nincs jobb,és azt is mondják nagyon bonyolult.lendületből beugrik : ki mondja ?JAAA??Miért mondja?JAAA??Innentől+már ez sem lényeg!!Miért nincs jobb?JAAA?NA EZ A LÉNYEG!!

Társad a lom?Ha veszel egy kockás füzetlapot tökéletesen sikerült modellezni.Van jobb és bal oldala.teteje közepe alja.széle.Közepe.bla-bla-bla.Én?valahol a papírban.egy kicsit még átüt a tinta.De már kicsi a hinta.ha írok is?Mit?számokat:köz gazdaságtan(köze nincs a közhöz)Grafikonokat:Szociológia(?)Betűket:pártprogram, esetleg bevásárlólista.

Rendszerváltás?Franciakockásra?Valahol papírt váltottunk   , csak,    de a fejekben maradt minden ahogy volt,ez nagy gond manapság.Egyeseknek.Nekem?"Majd elmúlik ez is!!"Kicsit korán váltottam.

Társadalmi inga?kell egy fix pont(fizikatanárom szerint)ha én ezt a pontot a Földön kívülre rakom akkor is kileng?Vagy így pöttyet módosul az egész?Lehet egy egész bolygót egységes rendszernek tekintenem társadalmilag?Bolygókormányzó?nem a hazaira gondolok,pedig az is az.Bolyongó?Vagy boy on go?Ez is egy lényeges szempont.Persze még pár év eltelik amire így írjuk.De!!De. Deherezádé delejes demlőin develkedtem dezeregyéjjszakás deszert-őr,de lenne inkább dezertőr.Dióhéjban ennyi a sztori.Megyek is .

+1:Vajon miért most kell hirtelen hirtelen hirtelen leltároznunk nemzetünk vagyonelemeit?Már elévültek a régi csínyek?Rossz hír: az emberiségellenes bűnök NEM évülnek el!!Ha a saját honfitársaidat annak tekinted,ez gáz.Igaz,nem úgy látszik!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr374336915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása